Idén 15 éves az Éltető

Igen, ilyen gyorsan szalad az idő: idén 15 éves az Éltető. A kerek dátumot új kommunikációs stratégiával ünnepeljük, amelynek tartalmáról, céljairól – hamarosan – hosszabb interjúban, egyesületünk elnöke dr. Rédei Zsolt számol be.

Az ÉLTETŐ alapításának 15. évfordulója kitűnő alkalom, hogy az éves kommunikációs stratégiánk fontos részét képezze a visszatekintés, a jelenlegi helyzet értékelése és a közös jövőképünk vázolása. Összegezzük és megmutatjuk mind azt a tudást, tapasztalatot, amely az ÉLTETŐ szakmaiságát jellemzi. Tény, hogy az ÉLTETŐ a vidékfejlesztés összetett területén hatalmas hozzáadott értéket képes biztosítani és – akár saját munkája során, akár külső együttműködések keretén belül – sikerrel alkalmazni.

A mai napon elindítjuk az Éltető Érték Kampányát, amely az Éltető közösségi média felületein lesz látható és három nagy témakörre épül.

Az első: „Emlékszel, Éltető?” – ebben archívumunk fotóival tekintünk vissza az Éltető elmúlt 15 évének emlékezetes pillanataira. Annyira sok minden történt ez idő alatt, hogy eljött ennek az ideje.

A második: „Tudod, Éltető?” – a közösen elért eredményeink, a megszerzett tudás és tapasztalat, valamint a folyamatos fejlődésünk bemutatása. Honnan indultunk, hol tartunk és mire építhetünk a jövőben.

A harmadik: „Köszönjük, Éltető” – sikeres projektjeink, pályázataink és tagjaink sikereinek bemutatása. Hosszú az eddigi sor és természetesen jelenleg is sok az ígéretes lehetőség.

Fogadjátok szeretettel az Éltető Érték Kampányt!