Kedves Tagjaink!
A Veszprém Megyei Kormányhivatal Agrár- és Vidékfejlesztést Támogató Főosztály Vidékfejlesztési Beruházások Kérelemkezelési Osztályának munkatársaitól azt az információt kaptuk, hogy az utóbbi hetekben megszaporodtak a támogatási/kifizetési kérelmek kezelése során azok a problémák, hogy a GAZDA rendszerben lévő regisztrációban megadott meghatalmazás(ok) már nem élnek, így részükre kiküldött hiánypótló levelek, változásbejelentés értesítő levelek, de akár támogatói okiratok nem értek célba.
A 2007. évi XVII. törvény 29. § (1) bekezdése értelmében az ügyfél köteles a mezőgazdasági és vidékfejlesztési támogatási szervet az ügyfél-nyilvántartásban szereplő adataiban bekövetkezett változásról, valamint a (4) bekezdés szerinti változásról – annak bekövetkezésétől számított tizenöt napon belül – a mezőgazdasági és vidékfejlesztési támogatási szerv által előírt nyomtatványon értesíteni.
Ezúton szeretnénk kérni Benneteket, hogy vizsgáljátok felül regisztrációtokat, akik a bejelentett meghatalmazottak, és ha a meghatalmazás már nem releváns, akkor az mvh.allamkincstar.gov.hu oldalról letölthető 1051-es nyomtatványon (amely postai úton és személyesen is benyújtható) kérjétek a meghatalmazás megszüntetését.
A felülvizsgálattal és a releváns adatok megadásával elkerülhetőek a fentiekből adódó félreértések, problémák!
Együttműködéseteket köszönjük!